FAQ – POMOC

Jak mogę kupić e-booka?

Wejdź w zakładkę “Sklep”, wybierz produkt i kliknij “Kup teraz”. Produkt zostanie dodany do Twojego koszyka. Dodaj kolejny produkt, lub przejdź do finalizacji zamówienia klikając ikonę koszyka sklepowego u góry strony. Uzupełnij dane do zamówienia, zaznacz wymagane zgody i kliknij “Złóż zamówienie”. Zostaniesz przekierowana/y do okna płatności. Wybierz formę płatności i postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie. Nie zamykaj okna przeglądarki w trakcie i po dokonaniu płatności! Po pomyślnym opłaceniu przelewu zostaniesz przekierowana/y na stronę z podsumowaniem Twojego zamówienia i stamtąd pobierzesz swoje produkty. Na swój adres e-mail podany podczas składania zamówienia otrzymasz także wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia, będzie ona miała tytuł: “[Ola Żelazo] Twoje zamówienie zostało zrealizowane! ✅” i tam również znajdziesz swoje wykupione e-booki i gratisy do pobrania. W osobnej wiadomości otrzymasz dowód zakupu w postaci faktury.

Jakie dane trzeba podać w zamówieniu?

Podczas składania zamówienia poprosimy Cię o następujące dane: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail. Każdy produkt cyfrowy, który kupisz w sklepie olazelazo.pl zostaje oznakowany (znakiem wodnym: watermark) w/w danymi z zamówienia. 

Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?

Tak, pamiętaj tylko, aby podczas składania zamówienia uzupełnić odpowiednie pola z danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura.

Dlaczego e-booki są oznakowane znakiem wodnym (watermark) i czy mogę kupić e-book bez oznakowania?

E-booki zawierają informacje o kupującym w formie znaku wodnego (watermark) w celu ochrony przed nieautoryzowaną dystrybucją plików. Nie prowadzimy sprzedaży produktów bez tych oznaczeń, a także nie usuwamy ich na prośbę zamawiającego.

Jakie są rodzaje płatności w sklepie olazelazo.pl?

Dostępne sposoby płatności to: płatność przelewem na konto, przelew online za pośrednictwem banku, Blik, Google Pay, karta kredytowa albo debetowa. Płatności online obsługuje system PayU.

Kiedy i jak po dokonaniu przelewu otrzymam e-booka?

Natychmiast po pomyślnym opłaceniu zamówienia pojawi się strona z produktem/produktami do pobrania. Otrzymasz od nas także wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia o treści: “[Ola Żelazo] Twoje zamówienie zostało zrealizowane! ✅”, w którym znajdziesz linki do pobrania kupionych produktów.

Ile razy mogę pobrać e-booka?
Wszystkie e-booki, które kupiłaś/eś możesz pobierać nieskończoną ilość razy. To samo tyczy się również gratisów, które otrzymujesz wraz z głównym produktem.
W jakim formacie są e-booki?

E-booki są dostępne w formacie MOBI, EPUB – dedykowane czytnikom mobilnym lub w formacie PDF – dedykowane do czytania na komputerze, tablecie lub smartfonie. Na wizualizacjach graficznych na stronie danego produktu znajdziesz oznaczenie, w jakim formacie jest e-book.

Jak otworzyć e-booka w formacie: MOBI, EPUB i PDF?

Na komputerze:
MOBI i EPUB – za pomocą programu do otwierania tego formatu plików np. Calibre,
PDF – powinien otworzyć się automatycznie, jeśli nie, sprawdź, czy masz zainstalowany program do otwierania PDF-ów (np. Adobe Acrobat Reader).

Na smartfonie i tablecie:
MOBI i EPUB – za pomocą dowolnej aplikacji do e-booków w tym formacie, którą pobierzesz ze sklepu App Store lub Google Play,
PDF – powinien otworzyć się automatycznie, jeśli nie, sprawdź, czy podczas otwierania pliku pojawia się podpowiedź, jaki program na Twoim smartfonie może go otworzyć. Jeśli takiego nie posiadasz, pobierz dowolny program do otwierania PDF ze sklepu App Store lub Google Play.

Na czytniku:
MOBI i EPUB – te formaty są dedykowane czytnikom i otwierają się automatycznie. Wgraj lub wyślij plik z pobranym e-bookiem do swojego czytnika.
PDF – ten format również jest dostępny na takim urządzeniu (w zależności od modelu i oprogramowania czytnika).

Gdzie znajdę e-booka, którego kupiłam/em?

Zakupionego e-booka możesz pobrać ze strony, która pojawi się po pomyślnym opłaceniu zamówienia, a także w wiadomości z potwierdzeniem realizacji zamówienia na mailu, który podałaś/eś podczas składania zamówienia w naszym sklepie. Wiadomość będzie miała tytuł: “[Ola Żelazo] Twoje zamówienie zostało zrealizowane! ✅”.

Gdzie znajdę gratis, który jest dołączany do e-booków?

Gratis do e-booka znajdziesz w notatce do zamówienia, która pojawia się zaraz po dokonaniu zakupów na stronie www.olazelazo.pl, a także w wiadomości z potwierdzeniem realizacji zamówienia w Twojej skrzynce mailowej. Będzie ona miała tytuł: “[Ola Żelazo] Twoje zamówienie zostało zrealizowane! ✅”.

Czy moje zamówienie kiedyś wygaśnie i nie będę mogła/mógł pobrać e-booka?

Nie, Twoje zamówienie nie wygasa i zakupione produkty możesz pobierać tyle razy, ile chcesz. Jeśli jednak poprosisz nas o usunięcie swoich danych dotyczących zamówienia, to z chwilą ich usunięcia nie będzie możliwe pobieranie zakupionych produktów w poziomu naszej strony. Jeśli nie dokończysz zamówienia (zamówienie porzucone: niezrealizowane, nieopłacone) usuniemy Twoje dane dotyczące zamówienia i zawartości koszyka sklepowego po 7 dniach.

Czy kupiony e-book jest przypisany do mojego zamówienia?

Tak, każdy e-book jest przypisany do Twojego zamówienia i oznakowany znakiem wodnym z Twoimi danymi (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer zamówienia), które podałaś/eś podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Nie mogę znaleźć e-booka, którego kupiłam/em.

Twój e-book i gratisowe e-booki do produktów zawsze znajdziesz wiadomości z potwierdzeniem realizacji zamówienia na swoim mailu, który podałaś/eś podczas dokonywania zakupów. Jej w tytuł to: “[Ola Żelazo] Twoje zamówienie zostało zrealizowane! ✅”. Jeśli jej nie widzisz, sprawdź też folder “Spam” w swojej skrzynce odbiorczej lub pozostałe podfoldery. Jeśli mimo tego nie możesz znaleźć kupionego produktu, napisz do nas na e-mail: pomoc@olazelazo.pl i podaj w treści maila swoje imię, nazwisko i numer zamówienia – chętnie pomożemy!

Co zrobić, gdy e-book nie działa/nie otwiera się?

Wszystkie e-booki zostały zaprojektowane zgodnie z aktualnymi standardami cyfrowymi, więc muszą otwierać się bezproblemowo. Jeśli jednak masz problem z otwarciem pliku, upewnij się, że Twoje urządzenie obsługuje wymagany format (MOBI, EPUB lub PDF).

Czy mogę komuś wysłać/przekazać e-book, który kupiłam/em?

Kupując e-booka wspierasz działalność Oli Żelazo, za co bardzo Ci dziękujemy! Jeśli chcesz podzielić się e-bookiem, zachęć tę osobę do zakupów na stronie olazelazo.pl. Nie kopiuj i nie wysyłaj innym e-booków, które kupiłaś/eś. To publikacje, które zostały przygotowane z dużą starannością, są chronione prawem, a ich dalsze rozpowszechnianie to złamanie tego prawa. Bądźmy wobec siebie fair – mamy nadzieję, że to rozumiesz! 🙂

Czy mogę zwrócić e-book?

E-booki są produktami cyfrowymi, które nie podlegają zwrotom. Jeśli uważasz, że zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami: pomoc@olazelazo.pl.

SKONTAKTUJ SIĘ

Masz inne pytanie dotyczące swojego zamówienia, produktu, płatności lub swojego konta?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub napisz do nas na pomoc@olazelazo.pl, a chętnie Ci pomożemy!


    Twój koszyk0
    Brak produktów w koszyku!
    Wróć do zakupów
    0